Comunicat C1D tancament ACASC

Titular notícies
Dijous 21 Octubre 2021

Comunicat del Comitè 1r de Desembre davant l'anunci de tancament de l'Associació Ciutadana Antisida de Catalunya (ACASC)

Des del Comitè 1r de Desembre, Plataforma Unitària d'ONG Sida de Catalunya, lamentem moltíssim l'anunci de tancament d'una de les nostres entitats membre, Associació Ciutadana Antisida de Catalunya, prevista per finals d'aquest mes d'octubre degut als greus problemes econòmics i a la falta de subvencions que impossibiliten la continuïtat d'un projecte amb 35 anys de vida al barri del Raval de Barcelona.

Davant d'aquesta trista notícia, des del Comitè 1r de Desembre volem fer pública la nostra solidaritat i el nostre suport total a l'Entitat i expressar-li l'enorme agraïment per la seva llarga trajectòria en la millora integral de la qualitat de vida de les persones amb VIH així com en la de moltes altres persones amb drogodependències i en situació de vulnerabilitat social.

Des del Comitè i des de les entitats que el conformen ens posem a disposició de totes les seves usuàries per a poder seguir-les atenent i acollint en la resta dels nostres diferents projectes.

Comitè 1r de Desembre
Plataforma Unitària d'ONG Sida de Catalunya